Klantenportaal

Uw relaties en klanten toegevoegde waarde bieden dat is belangrijk. Uw klanten hebben op elk moment toegang tot persoonlijke gegevens en andere relevante informatie. Met Suite MKB Online Relatiebeheer houdt u optimaal contact met uw klanten of relaties.

Uw klanten kennen = uw klanten houden

Elke relatie krijgt een persoonlijke login die toegang geeft tot hun klantenportaal en eventueel beveiligde pagina's (intranet). U kunt er vanuit gaan dat deze omgeving altijd en overal veilig en beschermd is. De informatie is afgeschermd maar wel bereikbaar. Nieuwe klanten kunnen via de webshop een account aanmaken en via die route klant worden.

Mogelijkheden:
- Klantenportaal;
- Inloggen / aanmelden;
- Intranet middels beveiligde pagina's;
- Webshop account.

In Januari 2018 is het dashboard van het Klantenportaal volledig vernieuwd.
 



Bekijk ervaringen Gratis demo
Klantenportaal
14.700000

Software » Bedrijfssoftware » Relatiebeheer

Klantenportaal mogelijkheden & voordelen

Bied toegevoegde waarde aan klanten
Snel akkoord voor offerte en betaling van factuur
Modern en overzichtelijk Klantenportaal
Klanten kunnen op ieder moment gegevens inzien
Een Klantenportaal biedt toegevoegde waarde aan uw klanten. Bespaar tijd en geld door papierloze communicatie en online betaling!

Toegepast bij

Eenvoudig samenwerken met collega's en optimaal communiceren met de klant via het klantenportaal. De software van Become-IT geeft inzicht, bespaard tijd en werkt eenvoudig online.
FS Groen
Standaard
FS Groen
Combitel registreert, rapporteert en factureert teleservice diensten met Suite MKB bedrijfssoftware gekoppeld aan Exact online.
Combitel Teleservice
Standaard
Combitel Teleservice
Flexibele hovenierssoftware om online offerte met calculaties te maken en door te zetten naar werkbon en factuur. Compleet pakket voor de hovenier gekoppeld aan Exact of SnelStart.
Haantje Hoveniers
Standaard
Haantje Hoveniers
Het team van Become-IT en de Groot Hoveniers zijn beide vooruitstrevend en dagen elkaar steeds uit voor een beter resultaat in software en professionalisering van het bedrijf. Samen blijven we groeien.
De Groot Hoveniers
Standaard
De Groot Hoveniers
Zeer uitgebreid softwarepakket voor hoveniers met functionaliteit van relatiebeheer, calculatie tot planning en facturatie. Ideaal voor de professionele hovenier.
Hoveniersbedrijf Stef
Standaard
Hoveniersbedrijf Stef
Van Herp Totaal Tuindesign
Standaard
Van Herp Totaal Tuindesign
Totaaloplossing voor hoveniersbedrijven. Become-IT levert software voor calculatie en facturatie. Daarnaast ondersteunen ze persoonlijk en helpen ook bij inrichting van email en onedrive.
Bast Hoveniers
Standaard
Bast Hoveniers
Het gemak van een online hovenierspakket met de flexibiliteit en persoonlijke ondersteuning van Become-IT zorgt dat je weer meer tijd hebt voor het werk in de tuin.
Gidding Hoveniers
Standaard
Gidding Hoveniers
Hoveniers Arjo
Standaard
Hoveniers Arjo
Veldman Hoveniers
Standaard
Veldman Hoveniers
De App voor de buitendienst en de registratie van onderhoudscontracten waren motivaties voor Jansen & Berkhof Tuinen om voor de Suite MKB te kiezen.
Jansen & Berkhof Tuinen
Standaard
Jansen & Berkhof Tuinen
Hovenier Van Strien maakt gebruik van Suite MKB, de groene bedrijfssoftware! Lees hier de ervaring van het bedrijf.
Hovenier van Strien
Standaard
Hovenier van Strien
Artikelnummer:
SMKB-3100
Branche(s):
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Vereiste functie(s):

Recente verbeteringen van de functie:

Klantenportaal/7846

Vanaf nu is het mogelijk klanten een login te geven die eenmalig werkt in het klantenportaal. In normale situaties zal dit niet nodig zijn, maar bijvoorbeeld bij zorgtoepassingen of klantenportalen met privacy gevoelige gegevens is dit relevant.

Als beheerder kunt u uw klant een eenmalige login sturen op verzoek. Zodra uw klant inlogt wordt deze login weer gereset. Uiteraard kan de klant wel in het klantenportaal alles bekijken en waar mogelijk downloaden zolang ze nog ingelogt zijn.

Klantenportaal/7788

In het klantenportaal worden bij een verkooporder de gewerkte uren vermeld. Dit is nu afhankelijk van 1 instelling die ingeschakeld moet zijn.

Vervolgens wordt er nu ook gekeken naar het facturatietype van de verkooporder. Als dit facturatietype op 'Aangenomen werk' of op 'Niet factureren' staat dan worden de gewerkte uren alsnog niet getoond.

Samengevat worden de gewerkte uren nu alleen getoond als de instelling is ingeschakeld of als het facturatietype op 'Op regie' staat.