Klantenportaal

Uw relaties en klanten toegevoegde waarde bieden dat is belangrijk. Uw klanten hebben op elk moment toegang tot persoonlijke gegevens en andere relevante informatie. Met Suite MKB Online Relatiebeheer houdt u optimaal contact met uw klanten of relaties.

Uw klanten kennen = uw klanten houden

Elke relatie krijgt een persoonlijke login die toegang geeft tot hun klantenportaal en eventueel beveiligde pagina's (intranet). U kunt er vanuit gaan dat deze omgeving altijd en overal veilig en beschermd is. De informatie is afgeschermd maar wel bereikbaar. Nieuwe klanten kunnen via de webshop een account aanmaken en via die route klant worden.

Mogelijkheden:
- Klantenportaal;
- Inloggen / aanmelden;
- Intranet middels beveiligde pagina's;
- Webshop account.

In Januari 2018 is het dashboard van het Klantenportaal volledig vernieuwd.
 



Bekijk ervaringen Gratis demo
Klantenportaal
17.787

Software » Bedrijfssoftware » Relatiebeheer

Klantenportaal mogelijkheden & voordelen

Bied toegevoegde waarde aan klanten
Snel akkoord voor offerte en betaling van factuur
Modern en overzichtelijk Klantenportaal
Klanten kunnen op ieder moment gegevens inzien
Een Klantenportaal biedt toegevoegde waarde aan uw klanten. Bespaar tijd en geld door papierloze communicatie en online betaling!

Toegepast bij

Leo den Boer & Zn. maakt gebruik van bedrijfssoftware Suite MKB. Lees hier zijn ervaring met de efficiënte online bedrijfssoftware voor afbouwbedrijven!
Leo den Boer & Zn.
Standaard
Leo den Boer & Zn.
INlicht is gaan werken met Suite MKB om altijd online te kunnen werken. Lees hier hun ervaring met Become-IT en de persoonlijke support die wij leveren!
INlicht
Standaard
INlicht
Schildersbedrijf Gouweleeuw uit Harderwijk kiest voor Suite MKB bedrijfssoftware van Become-IT. Van calculatie naar planning en factuur werkt alles online.
Schildersbedrijf Gouweleeuw
Standaard
Schildersbedrijf Gouweleeuw
Eenvoudig samenwerken met collega's en optimaal communiceren met de klant via het klantenportaal. De software van Become-IT geeft inzicht, bespaard tijd en werkt eenvoudig online.
FS Groen
Standaard
FS Groen
Combitel registreert, rapporteert en factureert teleservice diensten met Suite MKB bedrijfssoftware gekoppeld aan Exact online.
Combitel Teleservice
Standaard
Combitel Teleservice
Flexibele hovenierssoftware om online offerte met calculaties te maken en door te zetten naar werkbon en factuur. Compleet pakket voor de hovenier gekoppeld aan Exact of SnelStart.
Haantje Hoveniers
Standaard
Haantje Hoveniers
Het team van Become-IT en de Groot Hoveniers zijn beide vooruitstrevend en dagen elkaar steeds uit voor een beter resultaat in software en professionalisering van het bedrijf. Samen blijven we groeien.
De Groot Hoveniers
Standaard
De Groot Hoveniers
Zeer uitgebreid softwarepakket voor hoveniers met functionaliteit van relatiebeheer, calculatie tot planning en facturatie. Ideaal voor de professionele hovenier.
Hoveniersbedrijf Stef
Standaard
Hoveniersbedrijf Stef
Van Herp Totaal Tuindesign
Standaard
Van Herp Totaal Tuindesign
Totaaloplossing voor hoveniersbedrijven. Become-IT levert software voor calculatie en facturatie. Daarnaast ondersteunen ze persoonlijk en helpen ook bij inrichting van email en onedrive.
Bast Hoveniers
Standaard
Bast Hoveniers
Het gemak van een online hovenierspakket met de flexibiliteit en persoonlijke ondersteuning van Become-IT zorgt dat je weer meer tijd hebt voor het werk in de tuin.
Gidding Hoveniers
Standaard
Gidding Hoveniers
Hoveniers Arjo
Standaard
Hoveniers Arjo
Artikelnummer:
SMKB-3100
Branche(s):
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Vereiste functie(s):

Recente verbeteringen van de functie:

Klantenportaal/8580

In het kader van onze focus op gegevensbeveiliging wordt in de e-mail die je krijgt na een gewijzigd wachtwoord in het klantenportaal vanaf nu niet meer het wachtwoord zelf weergegeven. Een wachtwoord in een email kan namelijk onderschept en gelezen worden.

Het is natuurlijk mogelijk dat je het wachtwoord (daarna) even niet meer weet. Via de knop 'Wachtwoord vergeten' in het klantenportaal wordt een nieuw automatisch gegenereerd wachtwoord toegezonden.

De komende tijd gaan we verder met de beveiliging van logins en wachtwoorden verder te verbeteren. Denk aan eenmalige wachwoorden, inloggen beperken tot tijdens werktijden, apparaatcontrole etc..

Klantenportaal/7788

In het klantenportaal worden bij een verkooporder de gewerkte uren vermeld. Dit is nu afhankelijk van 1 instelling die ingeschakeld moet zijn.

Vervolgens wordt er nu ook gekeken naar het facturatietype van de verkooporder. Als dit facturatietype op 'Aangenomen werk' of op 'Niet factureren' staat dan worden de gewerkte uren alsnog niet getoond.

Samengevat worden de gewerkte uren nu alleen getoond als de instelling is ingeschakeld of als het facturatietype op 'Op regie' staat.

Klantenportaal/7846

Vanaf nu is het mogelijk klanten een login te geven die eenmalig werkt in het klantenportaal. In normale situaties zal dit niet nodig zijn, maar bijvoorbeeld bij zorgtoepassingen of klantenportalen met privacy gevoelige gegevens is dit relevant.

Als beheerder kunt u uw klant een eenmalige login sturen op verzoek. Zodra uw klant inlogt wordt deze login weer gereset. Uiteraard kan de klant wel in het klantenportaal alles bekijken en waar mogelijk downloaden zolang ze nog ingelogt zijn.