Teleservice

Registratie van gesprekken voor dienstverleners van telefoonbeantwoording. Alle gesprekken worden gerapporteerd en gefactureerd.



Bekijk ervaringen Gratis demo
Teleservice
84.050000

Software » Bedrijfssoftware » Relatiebeheer

Teleservice mogelijkheden & voordelen

Professioneel
Flexibel
Persoonlijk
Overal online
Registratie van gesprekken voor dienstverleners van telefoonbeantwoording. Alle gesprekken worden gerapporteerd en gefactureerd.

Toegepast bij

Combitel registreert, rapporteert en factureert teleservice diensten met Suite MKB bedrijfssoftware gekoppeld aan Exact online.
Combitel Teleservice
Standaard
Combitel Teleservice
Software voor Teleservice met Gesprekken registratie, App en Klantenportaal.
NICE teleservice
Standaard
NICE teleservice
Artikelnummer:
SMKB-3900
Branche(s):
Dienstverlening

Recente verbeteringen van de functie:

Teleservice/7546

Volledig vernieuwd en ontwikkeld voor Suite MKB online is onze module voor registratie van telefoongesprekken voor teleservice. Bedrijven die teleservice diensten verlenen nemen de telefoon op voor bedrijven die zelf geen kantoorfunctie hebben of te druk zijn om de telefoon te beantwoorden.

Alle binnenkomende gesprekken worden geregistreerd en gerapporteerd aan de klant van het teleservicebedrijf. Doordat zichtbaar is naar welk nummer gebeld wordt kan de teleservicemedewerk(st)er zien voor welke klant gebeld wordt en het gesprek daarop registreren.

Het gesprekkenscherm is het belangrijkste scherm in de hele module, hierop worden alle details vastgelegd, gerapporteerd en het vormt de basis voor de maandelijkse facturatie van alle gesprekken.

De module werkt optimaal samen met Suite MKB relatiebeheer, personeel, abonnementen en verzamelfacturatie. Heeft u zelf een teleservicebedrijf of een receptie vraag dan gerust een demo aan om alle mogelijkheden te bekijken en uw wensen te bespreken.

Teleservice/7510

Voor de gesprekken module is een slimme rapportage gemaakt waaruit het aantal verwerkte gesprekken kan worden afgelezen In het rapport kan gefiltert worden op jaar, vervolgens zie je dan per maand per medewerker het aantal verwerkte gesprekken.

Het is een soort statistiek per medewerker waaruit een stuk productiviteit is af te lezen en ook een totaal verwerkte gesprekken per maand.