Suite MKB App

Met de Suite MKB App heeft u op kantoor of onderweg uw klanten en orders bij de hand. Zoek intuïtief op naam of betreft en de informatie wordt snel gevonden. Door de integratie met uw telefoon kunt u foto's bijvoegen bij een order, een klant bellen of de route naar het adres bekijken.

 

      

 

De App werkt op elke smartphone. Alle medewerkers krijgen een persoonlijke login waarmee ze hun eigen planning kunnen zien en de gewerkte uren kunnen boeken. Medewerkers met meer rechten kunnen bijvoorbeeld ook orders aanmaken, materialen boeken en uren van collega's inplannen.

 

Mogelijkheden van de App

Onderdeel App
Wat kan ik ermee?
Branche
 
Contactpersonen
Gegevens van contactpersonen van klanten en leveranciers opzoeken en inzoomen op bijvoorbeeld de orders van deze relatie.
Alle branches
Weborders
Orders van de webshop inzien.
Handel
Verkooporders
Verkooporders maken, bekijken en aanpassen. Werkinstructie lezen en orderbevestiging (pdf) bekijken. Materialen en uren boeken en afbeeldingen bekijken en toevoegen.
Alle branches
Transportorders
Voor chauffeurs bij transport of koeriersbedrijven voor het laten ondertekenen van vrachtdocumenten. Ophaal- en afleveradressen en CMR (pdf) bekijken. Afbeeldingen bekijken en toevoegen.
Logistiek
Productieorders
Orderplanning inzien op datum en status. Productieorder (pdf) bekijken. Verbruiksartikelen controle & gereed melden productie.
Dienstverlening
Verkoopfacturen
Bekijken (pdf) van de verstuurde verkoopfacturen (per klant).
Alle branches
Activiteiten
Bekijken planning werkzaamheden per medewerker per dag. Afboeken ingeplande uren door invoeren van uurcode, omschrijving en gewerkte uren. Toevoegen van activiteiten (uren, notities, verlof etc.) op een relatie, order of activum.
Dienstverlening
Activa
Bekijken en zoeken in activa met foto. Zoeken in gekoppelde werkbon historie en toevoegen nieuwe gekoppelde werkbon.
Dienstverlening & Logistiek

 

 

Belangrijke voordelen van werken met de App

  • Medewerkers kunnen op locatie hun werkzaamheden invoeren
  • Omdat orders en planning al in de App staan hoef je 's morgens niet eerst langs kantoor
  • Planning kan gedurende de dag nog aangepast worden
  • Productiever door actuele informatie en papierloze verwerking
  • Direct uren registreren en materialen boeken op de order via de App
  • Geen dubbel werk en kans op fouten, omdat uren- & materialenbriefjes overbodig zijn
  • Makkelijk factureren en sneller betaald krijgen
  • Minder administratie en meer inzicht voor verkoop, planning en management

Portfolio

BUYTENGEWOON hovenier
Dienstverlening
Jonker & Schut
Logistiek
TBB Express
Logistiek
Blisservice
Dienstverlening
Schildersbedrijf Van Buuren
Dienstverlening