627-Branches-Logistieke-sector-header.jpg

Stel uw transport software pakket samen

Het basispakket voor transportbedrijven is gericht op orderverwerking, cmr beheer en facturatie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het klantenportaal en de app. Daarnaast kan jef uitbreidingen toevoegen voor bijvoorbeeld verzamelfacturatie, offertes (calculatie) en urenregistratie.

Voor binnenlandse en buitenlandse transportzendingen, de chauffeurs werken met de app en digitale cmr. Het hele proces van order tot factuur met getekende bijlages is online en digitaal.

Factureer je ook de goederen die je vervoert dan kan je met de module order ook de artikelen mee factureren met de transportorder en worden deze artikelen automatisch op de cmr gezet.

Speciaal voor op- & overslag bedrijven hebben we ook een dossiermodule met veel geavanceerde mogelijkheden, neem hiervoor contact op.

Stel uw pakket samen

Stel uw pakket samen

3Medewerkers
3500,–

Basispakket voor Transport

Hosting + https certificaat
Framework
Relatiebeheer
Klantenportaal
Producten
Personeel / hrm
App
Transportorder
Digitale CMR
Facturatie
129,74

Ook handig!

Voorraad
Intranet
Productieorders
0,–
Alles selecteren
129,74per maand
Prijs excl. 21% btw
Professioneel
Flexibel
Persoonlijk
Overal online
Wij kunnen Become-IT van harte aanbevelen!

Veelgestelde vragen

Geven jullie ook uitleg?

Zeker, wij hebben voor alle hoofdprocessen basisinstructies gemaakt die we online of op locatie geven. Het zijn gemiddeld instructies van 1-2 uur waarna je van start kan met dat proces.

Denk aan de processen 'personeel', 'relatiebeheer', 'productbeheer', 'orders en planning', 'projecten', 'offreren' etc.

Werk je al een tijdje met het systeem dan kan je verdiepingsinstructies volgen.

Hoe snel kunnen we starten?

Wij kunnen uw Suite MKB omgeving binnen een dag opzetten en inrichten zodat u kunt inloggen en starten met het aanmaken van medewerkers en verdere ingebruikname.

Een 'standaard' implementatie duurt 6 weken vanaf opdracht tot evaluatie. Rond de 4e week factureer je met de software en werkt de buitendienst met de app.

We hebben een implementatiegids beschikbaar waarin deze 6 weken volledig staan uitgeschreven.

Hoe lang duurt de opstartfase?

De opstartfase bestaat uit:

  1. Installatie: dit doen wij en is veelal in een dag afgerond.
  2. Conversie: dit is het overzetten van bestaande gegevens vanuit bijvoorbeeld Exact, SnelStart of uit Excel. Afhankelijk van de hoeveelheid, het soort gegevens en de bron varieert dit van 2 tot 8 uur.
  3. Inrichting: we nemen alle modules met u door zodat we het helemaal naar wens kunnen instellen. Ook stellen we alle koppelingen in met externe partijen zoals Exact en Mollie.
  4. Huisstijl: wij maken alle documenten zoals offerte en factuur op volgens uw huisstijl.
  5. Voorbereiding: het 'kantoor' personeel gaat werken met het systeem en zorgt dat alle lopende orders en de planning erin staat.
  6. In gebruik name: alle medewerkers krijgen een login, uitleg en toegang tot de App.
  7. Nazorg: wij kijken mee of het systeem gebruikt wordt zoals bedoeld, we geven tips en helpen bij het optimaliseren van de processen. Ook helpen we bij selectie en rapportage vragen.
  8. Updates: elke maand wordt automatisch de Suite MKB update geinstalleerd op de eerste dinsdag van de maand, in het systeem kan je alle wijzigingen lezen in de releasenotes.

Heeft u daarna wensen of ideeën voor Suite MKB dan verwerken wij die graag. Samen maken we het voor alle gebruikers beter!

Kan ik Suite MKB zelf eerst gratis proberen?

Wij kennen geen proefperiode omdat wij graag persoonlijk uw situatie doornemen en een rondleiding geven tijdens een demo. Ook wordt voor een demo omgeving altijd speciaal een klantenportaal geregistreerd en ingericht met uw huisstijl en bedrijfsgegevens. Na dit gesprek kunt u de demo omgeving nog een korte tijd gebruiken om zelf het systeem te bekijken.

Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn eenmalig en gaan over het overzetten van gegevens, het inrichten van alle processen en het trainen van de medewerkers. Na de demo bespreken we jullie wensen hierbij en geven een indicatie van de opstartkosten, je ontvangt hierbij een implementatiegids met plan van aanpak.

Na de opstartfase heb je recht op basisondersteuning via telefoon of mail, hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

Wat valt er onder de maandprijs?

De maandprijs van de Suite MKB is een optelsom van alle licenties. Naast dat u gebruik kunt maken van de software krijgt u:

  • Recht op de laatste versie via de maandupdates.
  • Recht op ondersteuning bij storingen.
  • Recht op korte instructie en begeleiding via telefoon of e-mail.
  • Recht op gebruik van onze hulp-op-afstand software.
  • Recht op gebruik van onze website met klantenservice, dienstenoverzicht en pinpointregistratie systeem.

Uiteraard helpen we u graag bij andere zaken zoals maatwerk wensen of het uitvoeren van bepaalde taken zoals het inlezen van artikelbestanden van leveranciers of het inrichten van zaken.

In veel gevallen zal in de opstartfase consultancy uren nodig zijn voor de conversie, inrichting en opstart. Daarna (1 á 2 maanden) volstaat al snel het maandbedrag.

Schroom echter niet om het ons te vragen, soms kunnen wij bepaalde dingen heel snel verwerken, dan is het voor u efficiënter om het te laten doen.

Hoe werkt de facturering voor het gebruik van Suite MKB?

De Suite MKB licentie die je hebt wordt per kwartaal gefactureerd vanaf de startdatum, je ontvangt de factuur per e-mail. Wijgingen in de licentie worden op de eerstvolgende factuur doorgevoerd. Wilt u liever een maandelijkse factuur dan kan dat, geef dit dan door aan de consultant.

Is het veilig?

Wij investeren veel in het beschermen van uw gegevens door veel tijd te stoppen in het ontwikkelen en testen van onze software. Daarnaast werken we met de nieuwste hostingservers, besturingsystemen en monitoring software.  

Onze servers zijn exclusief, dat betekent dat alleen Suite MKB gebruikers hier gebruik van mogen maken. Ook is onze softwarecode beschermt waardoor het minder gevoelig is voor hackers. Standaard wordt elke Suite voorzien van een https certificaat waardoor alle gegevens beveiligd worden uitgewisseld.

Tot slot werken wij met 'Meekijken toestaan', hierdoor moet u zelf de omgeving openstellen als iemand van Become-IT wil meekijken voor support of consultancy.

Wij hebben al een website, hoe werkt dat met het klantenportaal?

Als u al een website heeft kunt u 2 dingen doen:

  1. Uw huidige website laten overzetten naar het Suite MKB cms systeem en het klantenportaal daarmee integreren.
  2. Een aparte domeinnaam registreren waarop het klantenportaal werkt.

Optie 1 is op zich het mooiste, dan heeft u alles onder uw eigen domeinnaam en kunt u alles nog beter combineren. Optie 2 is praktischer als u de website in onderhoud heeft bij een web/marketing bureau.

Voor de klant maakt het niet veel uit, als ze een offerte krijgen per mail dan staat daarin een link naar het klantenportaal. Ook geeft het klantenportaal herkenning omdat u hier een eigen foto en logo op kunt plaatsen.

Wij werken met zzp'ers, kan dat met de app?

Ja dat kan. Een zzp'er kunt u een login geven voor de app zodat deze bijvoorbeeld zijn gewerkte uren kan registreren en de planning kan inzien. 

Om kosten te besparen zou u ook een algemene 'zzp' login kunnen aanmaken die gebruikt wordt door meerdere zzp'ers die voor uw werken. Dat is vooral handig als u veel wisselende zzp'ers heeft. Bij vaste zzp'ers is het handiger om een eigen login te gebruiken. Dit omdat je dan hier ook uren rapportage op kunt doen en je later beter weet wie/wat gedaan heeft.

In het systeem kunt u rechtengroepen maken en die koppelen aan de zzp'ers. Zo kunt u exact instellen wat ze wel/niet mogen in de app.

Wat is de opzegtermijn?

Het abonnement wordt per kwartaal gefactureerd, u kunt opzeggen voor de vervaldatum. Dus voordat de volgende factuur is verstuurd.

Voldoet de Suite aan de nieuwe AVG?

Belangrijk is dat wij geen wachtwoorden ongecodeerd opslaan. Ook gebruiken wij uw data niet voor andere doeleinden zoals benchmarking.

Binnen de nieuwe AVG heeft uw klant ook rechten. Nieuw is bijvoorbeeld het recht om vergeten te worden. Dit recht is bijvoorbeeld ingebouwd, u kunt een klant verwijderen. Het recht op inzage hebben we geregeld via het klantenportaal, daar kan de klant alles zien wat van hem geregistreerd wordt.

Als gebruiker van de Suite MKB sluit u een verwerkersovereenkomst af met Become-IT. Hierin staan onder andere afspraken over welke beveiligingsmaatregelingen zijn getroffen en wat te doen bij een datalek.

Zo werkt het!

Plannen, offreren en factureren

Bespaar tijd met onze makkelijke en overzichtelijke software. De backoffice van de Suite MKB is de kern van het systeem. Wij werken via een browser, daardoor kan je met ons systeem op elk moment vanaf elke locatie op elk apparaat werken in de online versie van de Suite MKB. Door gebruik te maken van de app is deze ook op je telefoon erg handig te gebruiken. Wij kunnen een totaaloplossing bieden voor communicatie, planning en uitvoering.

Speciaal voor Transport

Wij werken met: