Stel uw transport software pakket samen
Het basispakket voor transportbedrijven is gericht op orderverwerking, cmr beheer en facturatie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het Klantenportaal en de App. Daarnaast kunt u zelf uitbreidingen toevoegen voor bijvoorbeeld verzamelfacturatie, offertes (calculatie) en urenregistratie. Elke Suite MKB module kan gekoppeld worden.
Stel uw pakket samen
Basispakket voor Transport
Hosting + https certificaat
Suite MKB werkt via de browser en heeft hiervoor als basis hosting en een domeinnaam nodig.
Meer infoFramework
Het framework is de basis van de Suite MKB bedrijfssoftware, essentieel voor alle standaard functies en de basis voor maatwerk.
Meer infoRelatiebeheer
Verzamel en beheer relatiegegevens van uw contactpersonen op één centrale plaats, het vormt de basis van uw bedrijf!
Meer infoKlantenportaal
Een Klantenportaal biedt toegevoegde waarde aan uw klanten. Bespaar tijd en geld door papierloze communicatie en online betaling!
Meer infoProducten
Beheer uw producten, leg vast wat u verkoopt en voor welke prijs. Ze worden overal gebruikt en vormen de basis van uw bedrijfsproces.
Meer infoPersoneel / hrm
Beheer de gegevens van uw medewerkers en contracten. Dit is de basis voor het werken met de Suite MKB.
Meer infoApp
Vervang de papieren werkbon en het urenbriefje door de app. Schrijf uren en kosten overal online en verwerk wat afgerond is. Bespaar op dubbel werk.
Meer infoTransportorder
Speciaal voor transportbedrijven overzicht en centrale planning van transport voor het vervoer van goederen.
Meer infoDigitale CMR
Snelle afhandeling van CMR documenten door digitaal tekenen bij laden en lossen van transportopdrachten.
Meer infoVerkoopfactuur
Bespaar veel tijd in het maken van verkoopfacturen en hou overzicht over alle betalingen.
Meer infoAanbevolen functies
Onderliggende bestanden
Bespaar tijd en werk transparant door het delen van informatie in gekoppelde bestanden zoals foto's of pdf's.
Meer infoActiviteiten
Meer omzet met een volledige urenregistratie gekoppeld aan een digitale werkbon voor snelle facturatie.
Meer infoKoppeling boekhouding
Werk efficiënt door de Suite MKB te koppelen aan uw boekhoudpakket. Synchroniseer relaties, facturen en de betalingen.
Meer infoVerkoopofferte
Wees uw klanten snel van dienst met heldere afspraken. Van prijsopgave tot complexe offerte.
Meer infoVerkooporder
Mis niks met een compleet digitaal overzicht en aansturing over alle werkzaamheden.
Meer infoTransportorder verzamelfacturatie
Minder handelingen en documenten door het verzamelen van meerdere transportorders op één factuur.
Meer infoMedewerker licenties
Vul het aantal medewerkers in die met de Suite en/of App gaan werken, standaard wordt de Suite geleverd met 3 medewerker licenties.
Voor inhuur/zzp is niet perse een licentie nodig, alleen als ze bijvoorbeeld zelf hun uren boeken via de App.
Elke medewerker heeft een rechtengroep en daarmee is ingesteld welke informatie zichtbaar is en aangepast mag worden.
Veelgestelde vragen
De maandprijs van de Suite MKB is een optelsom van alle licenties. Naast dat u gebruik kunt maken van de software krijgt u:
- Recht op de laatste versie plus de installatie van de updates.
- Recht op ondersteuning bij storingen.
- Recht op korte instructie en begeleiding via telefoon of e-mail.
- Recht op gebruik van onze hulp-op-afstand software.
- Recht op gebruik van onze website met klantenservice, dienstenoverzicht en pinpointregistratie systeem.
Uiteraard helpen we u graag bij andere zaken zoals maatwerk wensen of het uitvoeren van bepaalde taken zoals het inlezen van artikelbestanden van leveranciers of het inrichten van zaken.
In veel gevallen zal in de opstartfase consultancy uren nodig zijn voor de conversie, inrichting en opstart. Daarna (1 á 2 maanden) volstaat al snel het maandbedrag.
Schroom echter niet om het ons te vragen, soms kunnen wij bepaalde dingen heel snel verwerken, dan is het voor u efficiënter om het te laten doen.
Wij kunnen uw Suite MKB systeem binnen één werkdag opleveren en inrichten zodat u kunt inloggen en starten met het aanmaken van medewerkers en verdere ingebruik name.
De opstartfase bestaat uit:
- Installatie: dit doen wij en is veelal in een dag afgerond.
- Conversie: dit is het overzetten van bestaande gegevens vanuit bijvoorbeeld Excel of SnelStart, afhankelijk van de hoeveelheid, het soort gegevens en de bron varieert dit van 2 tot 8 uur.
- Inrichting: we nemen alle modules met u door zodat we het helemaal naar wens kunnen instellen. Ook stellen we alle koppelingen in met externe partijen zoals SnelStart en 2BA.
- Huisstijl: wij maken alle documenten zoals offerte en factuur op volgens uw huisstijl.
- Voorbereiding: het 'kantoor' personeel gaat werken met het systeem en zorgt dat alle lopende orders en de planning erin staat.
- In gebruik name: alle medewerkers krijgen een login, uitleg en toegang tot de App.
- Nazorg: wij kijken mee of het systeem gebruikt wordt zoals bedoeld, we geven tips en helpen bij het optimaliseren van de processen. Ook helpen we bij selectie en rapportage vragen.
- Updates: wij proberen het aantal updates tot een minimum te beperken, denk aan 1 á 2 updates per jaar. Dit valt onder het onderhoudscontract. Informatie over de updates wordt geschreven in de release notes waarover u bericht krijgt per mail.
Heeft u daarna wensen of ideeën voor het systeem dan verwerken wij die graag. Soms is het maatwerk en soms is het een mooie toevoeging voor alle gebruikers, hierover informeren we u en nemen het mee in de ontwikkeling.
Wij investeren veel in het beschermen van uw gegevens door veel tijd te stoppen in het ontwikkelen en testen van onze software. Daarnaast werken we met de nieuwste hostingservers, besturingsystemen en monitoring software.
Onze servers zijn exclusief, dat betekent dat alleen Suite MKB gebruikers hier gebruik van mogen maken. Ook is onze softwarecode beschermt waardoor het minder gevoelig is voor hackers. Standaard wordt elke Suite voorzien van een https certificaat waardoor alle gegevens beveiligd worden uitgewisseld.
Belangrijk is dat wij geen wachtwoorden ongecodeerd opslaan. Ook gebruiken wij uw data niet voor andere doeleinden zoals benchmarking.
Binnen de nieuwe AVG heeft uw klant ook rechten. Nieuw is bijvoorbeeld het recht om vergeten te worden. Dit recht is bijvoorbeeld ingebouwd, u kunt een klant verwijderen. Het recht op inzage hebben we helemaal geregeld via het Klantenportaal, daar kan de klant alles zien wat van hem geregistreerd wordt.
Als gebruiker van de Suite MKB kunt u een verwerkersovereenkomst afsluiten met Become-IT. Hierin staan onder andere afspraken over welke beveiligingsmaatregelingen zijn getroffen en wat te doen bij een datalek.
Als u al een website heeft kunt u 2 dingen doen:
- Uw huidige website laten overzetten naar het Suite MKB cms systeem en het Klantenportaal daarmee integreren.
- Een aparte domeinnaam registreren (bijvoorbeeld www.mijnbuytengewoon.nl) waarop het Klantenportaal werkt.
Optie 1 is op zich het mooiste, dan heeft u alles onder uw eigen domeinnaam en kunt u alles nog beter combineren. Optie 2 is praktischer als u de website in onderhoud heeft bij een web/marketing bureau.
Voor de klant maakt het niet veel uit, als ze een offerte krijgen per mail dan staat daarin een link naar het Klantenportaal. Ook geeft het Klantenportaal herkenning omdat u hier een eigen foto en logo op kunt plaatsen.
Ja dat kan. Een zzp'er kunt u een login geven voor de App zodat deze bijvoorbeeld zijn gewerkte uren kan registreren op uw werkbon.
Om kosten te besparen zou u ook een algemene 'zzp' login kunnen aanmaken die gebruikt wordt door meerdere zzp'ers die voor uw werken. Dat is vooral handig als u veel wisselende zzp'ers heeft. Bij vaste zzp'ers is het handiger om een eigen login te gebruiken. Dit omdat je dan hier ook uren rapportage op kunt doen en je later beter weet wie/wat gedaan heeft.
In het systeem kunt u rechtengroepen maken en die koppelen aan de zzp'ers. Zo kunt u exact instellen wat ze wel/niet mogen in de App.
Het abonnement wordt per kwartaal gefactureerd, u kunt opzeggen voor de vervaldatum. Dus voordat de volgende factuur is verstuurd.
Zo werkt het!
De backend van de Suite MKB is de kern van het systeem. Deze backend werkt via een browser, u kunt dus op elk moment met elk apparaat vanaf elke locatie werken in de online backend van de Suite.
Bijzonder aan de Suite MKB is dat het wordt geïnstalleerd onder uw eigen domeinnaam, hierdoor kan bedrijfssoftware worden gecombineerd met het Klantenportaal, de website en webshop. Oftewel alles onder uw eigen domeinnaam, en dat is uniek!
(klik op de afbeelding om deze groter te maken)
Plannen, offreren en factureren
Bespaar tijd met onze makkelijke en overzichtelijke software. De backend van de Suite MKB is de kern van het systeem. Wij werken via een browser, daardoor kunt u met ons systeem op elk moment vanaf elke locatie op elk apparaat werken in de online versie van de Suite MKB. Door gebruik te maken van de App is deze ook op uw telefoon erg handig te gebruiken. Wij kunnen u een totaaloplossing bieden voor communicatie, planning en uitvoering.
Speciaal voor Transport
Zij gingen u voor






