Become-IT kiest voor LinkedIn

Become-IT kiest voor LinkedIn
1 maart 2021
Updates LinkedIn nieuws

Wil je op de hoogte blijven van nieuws, productontwikkeling en nieuwe klanten? Dan is het slim om Become-IT te volgen op LinkedIn. Wij delen exclusief op LinkedIn het laatste nieuws vanuit ons bedrijf om onze klanten en anderen op de hoogte te houden. Wat wij zoal delen op LinkedIn en waarom onze focus op LinkedIn lees je in dit artikel.

LinkedIn bedrijfspagina

Wij plaatsen op onze LinkedIn bedrijfspagina updates over ons bedrijf, productverbeteringen, nieuwe klanten en ander nieuws. Zo willen we een persoonlijke en informatieve relatie met ons netwerk houden.

Elke week plaatsen we een portfolio over een nieuwe klant, zo krijg je mee welke bedrijven en branches werken met de Suite MKB. Ook informeren we over productnieuws zoals nieuwe modules of verbeteringen in de Suite MKB bedrijfssoftware. Tot slot delen wij nog nieuws over het bedrijf, bijvoorbeeld een nieuwe collega. Ook iets te vieren, aandacht in de medio of een visie op de toekomst valt onder dit bedrijfsnieuws.

Het mooie van LinkedIn is dat je in een zakelijke setting kunt reageren op onze berichten of kunt reageren in de vorm van een Like, Felicitatie etc.

Onze keuze voor LinkedIn

Je zult je misschien afvragen waarom wij voor LinkedIn hebben gekozen, waarom niet Instagram of Facebook? Hier hebben wij zorgvuldig over nagedacht en bewust voor LinkedIn gekozen omdat dit een sociaal netwerk is voor werk waar veel van onze kantoorgebruikers een account op hebben. 

Ook wilden we niet op meerdere platformen dezelfde updates plaatsen. Wij hebben het idee dat dit meer fragmenteert en dat je beter kunt focussen op één nieuwskanaal. In onze communicatie kunnen we nu altijd verwijzen naar onze LinkedIn pagina en daarmee werken we aan een sterk en actueel communicatiekanaal.

LinkedIn is een betrouwbaar en populair platform van Microsoft. Berichten op dit netwerk zijn veelal werkgerelateerd en zo ook de advertenties en analytics. Bij Facebook en Instagram is dit meer gericht op consumenten en niet werkgerelateerde berichten. 

Wij nodigen je van harte uit om onze LinkedIn bedrijfspagina te volgen!