Hulp nodig?

FAQ

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Kan ik Suite MKB zelf eerst gratis proberen?

Wij kennen geen proefperiode omdat wij graag persoonlijk je situatie doornemen en een rondleiding geven tijdens een demo. Ook wordt voor een demo omgeving altijd speciaal een klantenportaal geregistreerd en ingericht met je huisstijl en bedrijfsgegevens. Na dit gesprek kun je de demo omgeving nog een korte tijd gebruiken om zelf het systeem te bekijken.

Hoe snel kunnen we starten?

Wij kunnen de Suite MKB omgeving binnen een dag opzetten en inrichten zodat je kunt inloggen en starten met het aanmaken van medewerkers en verdere ingebruikname.

Een 'standaard' implementatie duurt 6 weken vanaf opdracht tot evaluatie. Rond de 4e week factureer je met de software en werkt de buitendienst met de app.

We hebben een implementatiegids beschikbaar waarin deze 6 weken volledig staan uitgeschreven.

Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn eenmalig en gaan over het overzetten van gegevens, het inrichten van alle processen en het trainen van de medewerkers. Na de demo bespreken we jullie wensen hierbij en geven een indicatie van de opstartkosten, je ontvangt hierbij een implementatiegids met plan van aanpak.

Na de opstartfase heb je recht op basisondersteuning via telefoon of mail, hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

Geven jullie ook uitleg?

Zeker, wij hebben voor alle hoofdprocessen basisinstructies gemaakt die we online of op locatie geven. Het zijn gemiddeld instructies van 1-2 uur waarna je van start kan met dat proces.

Denk aan de processen 'personeel', 'relatiebeheer', 'productbeheer', 'orders en planning', 'projecten', 'offreren' etc.

Werk je al een tijdje met het systeem dan kan je verdiepingsinstructies volgen.

Wat valt er onder de maandprijs?

Zie de pagina voor het onderhoudscontract

Hoe werkt de facturering voor het gebruik van Suite MKB?

De Suite MKB licentie die je hebt wordt per kwartaal gefactureerd vanaf de startdatum, je ontvangt de factuur per e-mail. Wijgingen in de licentie worden op de eerstvolgende factuur doorgevoerd. Wil je liever een maandelijkse factuur dan kan dat, geef dit dan door aan de consultant.

Is het veilig?

Wij investeren veel in het beschermen van je gegevens door veel tijd te stoppen in het ontwikkelen en testen van onze software. Daarnaast werken we met de nieuwste hostingservers, besturingsystemen en monitoring software.  

Onze servers zijn exclusief, dat betekent dat alleen Suite MKB gebruikers hier gebruik van mogen maken. Ook is onze softwarecode beschermt waardoor het minder gevoelig is voor hackers. Standaard wordt elke Suite voorzien van een https certificaat waardoor alle gegevens beveiligd worden uitgewisseld.

Tot slot werken wij met 'Meekijken toestaan', hierdoor moet je zelf de omgeving openstellen als iemand van Become-IT wil meekijken voor support of consultancy.

Wat is de opzegtermijn?

Het abonnement wordt per kwartaal gefactureerd, je kunt opzeggen voor de vervaldatum. Dus voordat de volgende factuur is verstuurd.

Voldoet de Suite aan de nieuwe AVG?

Belangrijk is dat wij geen wachtwoorden ongecodeerd opslaan. Ook gebruiken wij je data niet voor andere doeleinden zoals benchmarking.

Binnen de nieuwe AVG heeft de klant ook rechten. Nieuw is bijvoorbeeld het recht om vergeten te worden. Dit recht is bijvoorbeeld ingebouwd, je kunt een klant verwijderen. Het recht op inzage hebben we geregeld via het klantenportaal, daar kan de klant alles zien wat van hem geregistreerd wordt.

Als gebruiker van de Suite MKB sluit je een verwerkersovereenkomst af met Become-IT. Hierin staan onder andere afspraken over welke beveiligingsmaatregelingen zijn getroffen en wat te doen bij een datalek.

Staat je vraag er niet tussen?

Wij van team ondersteuning helpen je graag verder bij het werken met Suite MKB. Je kunt ons bereiken op 0341 - 470068 , ondersteuning@become-it.nl of via het contactformulier

20175652-website-formaat