
Bedrijfssoftware voor vakmensen
Suite MKB bedrijfssoftware
Suite MKB is Dé alles-in-één oplossing voor midden- en klein bedrijven, ontworpen om je bedrijfsprocessen te stroomlijnen en te verbeteren. Met Suite MKB stel je jouw eigen pakket samen met de ruim 60 verschillende modules! Suite MKB biedt de perfecte ondersteuning om je administratie op orde te houden. Je werkt eenvoudig samen met de buitendienst en zorgt voor heldere communicatie naar jouw klanten door het Klantenportaal! Ontdek de eenvoud en efficiëntie van Suite MKB en maak tijd voor het échte werk!


Backoffice
In de backoffice werken alle modules samen en gebruik je deze om je processen vloeiend op elkaar te laten aansluiten. Of je nu offertes wilt maken, je (machine) planning zichtbaar wil hebben, de vele rapportages wil zien of een factuur wil sturen, dit doe je allemaal in de backoffice! Ruim 60 modules werken hier samen. Je eigen omgeving draait op je eigen domeinnaam en is overal te bereiken!
Uitvoering via de app
Met de app van Suite MKB heb je onderweg al je klantgegevens bij de hand. Je bekijkt de planning en orders. Je plant je route, schrijft uren, materialen en machines en werkt samen met collega's. Alles wat je in de buitendienst nodig hebt zit in de app. Als de buitendienst iets in de app invoert is dit direct zichtbaar in de backoffice, waardoor de samenwerking vlekkeloos verloopt!


Klantenportaal
Met het klantenportaal op je eigen domeinnaam verschaf je klanten eenvoudig, snel en veilig toegang tot al hun relevante gegevens, geplaatste servicemeldingen, offertes en openstaande facturen. Het grote voordeel is dat alle documenten op één plek te vinden zijn en je geen losse documenten per post of mail meer verstuurd. Dit bespaart veel tijd voor je medewerkers en geld omdat het efficiënter verloopt en minder vragen hebben over de voortgang van het project. Door de volledige integratie tussen het ‘Klantenportaal’ en de ‘backoffice’ op je eigen domeinnaam geef je ook vertrouwen naar je klanten. Ze herkennen je bedrijf in de domeinnaam en de huisstijl waardoor het vertrouwd aanvoelt om het klantenportaal te gebruiken. Dit maakt deze oplossing uniek in de markt.
Suite MKB Bibliotheek
De Suite MKB Bibliotheek is het centrale productbestand voor de groenbranche! In de bibliotheek van Suite MKB zitten producten van aangesloten fabrikanten en leveranciers. Deze producten kunnen eenvoudig gebruikt worden door gebruikers van Suite MKB in hun offertes, orders en facturen. Je kunt altijd gebruik maken van de actuele prijs en product informatie. Hierdoor verlaag je de kans op fouten!





Kennis maken
met Suite MKB?

Wij kennen geen proefperiode omdat wij graag persoonlijk je situatie doornemen en een rondleiding geven tijdens een demo. Ook wordt voor een demo omgeving altijd speciaal een klantenportaal geregistreerd en ingericht met je huisstijl en bedrijfsgegevens. Na dit gesprek kun je de demo omgeving nog een korte tijd gebruiken om zelf het systeem te bekijken.
Wij kunnen de Suite MKB omgeving binnen een dag opzetten en inrichten zodat je kunt inloggen en starten met het aanmaken van medewerkers en verdere ingebruikname.
Een 'standaard' implementatie duurt 6 weken vanaf opdracht tot evaluatie. Rond de 4e week factureer je met de software en werkt de buitendienst met de app.
We hebben een implementatiegids beschikbaar waarin deze 6 weken volledig staan uitgeschreven.
De opstartkosten zijn eenmalig en gaan over het overzetten van gegevens, het inrichten van alle processen en het trainen van de medewerkers. Na de demo bespreken we jullie wensen hierbij en geven een indicatie van de opstartkosten, je ontvangt hierbij een implementatiegids met plan van aanpak.
Na de opstartfase heb je recht op basisondersteuning via telefoon of mail, hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Zeker, wij hebben voor alle hoofdprocessen basisinstructies gemaakt die we online of op locatie geven. Het zijn gemiddeld instructies van 1-2 uur waarna je van start kan met dat proces.
Denk aan de processen 'personeel', 'relatiebeheer', 'productbeheer', 'orders en planning', 'projecten', 'offreren' etc.
Werk je al een tijdje met het systeem dan kan je verdiepingsinstructies volgen.
Zie de pagina voor het onderhoudscontract
De Suite MKB licentie die je hebt wordt per kwartaal gefactureerd vanaf de startdatum, je ontvangt de factuur per e-mail. Wijgingen in de licentie worden op de eerstvolgende factuur doorgevoerd. Wil je liever een maandelijkse factuur dan kan dat, geef dit dan door aan de consultant.
Wij investeren veel in het beschermen van je gegevens door veel tijd te stoppen in het ontwikkelen en testen van onze software. Daarnaast werken we met de nieuwste hostingservers, besturingsystemen en monitoring software.
Onze servers zijn exclusief, dat betekent dat alleen Suite MKB gebruikers hier gebruik van mogen maken. Ook is onze softwarecode beschermt waardoor het minder gevoelig is voor hackers. Standaard wordt elke Suite voorzien van een https certificaat waardoor alle gegevens beveiligd worden uitgewisseld.
Tot slot werken wij met 'Meekijken toestaan', hierdoor moet je zelf de omgeving openstellen als iemand van Become-IT wil meekijken voor support of consultancy.
Het abonnement wordt per kwartaal gefactureerd, je kunt opzeggen voor de vervaldatum. Dus voordat de volgende factuur is verstuurd.
Belangrijk is dat wij geen wachtwoorden ongecodeerd opslaan. Ook gebruiken wij je data niet voor andere doeleinden zoals benchmarking.
Binnen de nieuwe AVG heeft de klant ook rechten. Nieuw is bijvoorbeeld het recht om vergeten te worden. Dit recht is bijvoorbeeld ingebouwd, je kunt een klant verwijderen. Het recht op inzage hebben we geregeld via het klantenportaal, daar kan de klant alles zien wat van hem geregistreerd wordt.
Als gebruiker van de Suite MKB sluit je een verwerkersovereenkomst af met Become-IT. Hierin staan onder andere afspraken over welke beveiligingsmaatregelingen zijn getroffen en wat te doen bij een datalek.