Stel uw hoveniers software pakket samen
Het basispakket voor hoveniers is gericht op orderverwerking, urenregistratie en facturatie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het Klantenportaal en de App. Daarnaast kunt u zelf uitbreidingen toevoegen voor bijvoorbeeld offertes (calculatie), onderhoud, service en de boekhouding.
Stel uw pakket samen
Basispakket voor Hoveniers
Hosting met domein
Suite MKB werkt via de browser en heeft hiervoor als basis hosting en een domeinnaam nodig.
Meer infoFramework
Het framework is de basis van de Suite MKB bedrijfssoftware, essentieel voor alle standaard functies en de basis voor maatwerk.
Meer infoOnderliggende bestanden
Bespaar tijd en werk transparant door het delen van informatie in gekoppelde bestanden zoals foto's of pdf's.
Meer infoRelatiebeheer
Verzamel en beheer relatiegegevens van uw contactpersonen op één centrale plaats, het vormt de basis van uw bedrijf!
Meer infoKlantenportaal
Een Klantenportaal biedt toegevoegde waarde aan uw klanten. Bespaar tijd en geld door papierloze communicatie en online betaling!
Meer infoProducten
Producten zijn alle artikelen die u gebruikt in offertes, orders en facturen zoals beplanting, bestrating en arbeid.
Meer infoActiviteiten
Meer omzet met een volledige urenregistratie gekoppeld aan een digitale werkbon voor snelle facturatie.
Meer infoPersoneel
Beheer de gegevens van uw medewerkers en contracten. Dit is de basis voor het werken met de Suite MKB.
Meer infoApp
Zakelijke App met CRM informatie en ERP bedrijfsprocessen voor uw medewerkers op mobiel beschikbaar.
Meer infoVerkooporder
Mis niks met een compleet digitaal overzicht en aansturing over alle werkzaamheden.
Meer infoVerkoopfactuur
Bespaar veel tijd in het maken van verkoopfacturen en hou overzicht over alle betalingen.
Meer infoAanbevolen functies
Projecten
Leg alle afspraken vast in een project en beheer calculatie, planning en facturatie. Samen vormt het één dossier met actueel inzicht.
Meer infoKlantenservice
Heeft uw klant een vraag, wens of klacht over een product of dienst? Registreer het met een servicemelding en neem het in behandeling.
Meer infoCalculaties / werkpakketten
Maak calculaties zoals 'Gazon per m2' met daarin de benodigde grond, mest, graszode en arbeid per m2. De optelsom de kostprijs + marge wordt de verkoopprijs.
Meer infoProduct relaties
Door relaties tussen de producten te leggen verkoopt u meer en makkelijker! Ook maakt u sneller offertes en orders.
Meer infoOnderhoudscontracten
Afspraken over maaien, snoeien, voorjaars/najaarsbeurten etc kunnen worden gemaakt op een onderhoudscontract. Dit zorgt voor periodieke facturatie en/of inplannen in de planning.
Meer infoOnderhoud factureren
Volledige geautomatiseerde facturatie van onderhoudscontracten op basis van ingangsdatum, vervaldatum en cyclus (maand/kwartaal/jaar etc).
Meer infoOnderhoud inplannen
De onderhoudsafspraken worden ruim op tijd klaar gezet voor de planner als verkooporders. Bijvoorbeeld voorjaarsbeurt, snoeien, tuinonderhoud etc.
Meer infoBetalingen
Betaal eenvoudig en snel met iDEAL en andere betaalsystemen in de Webshop of het Klantenportaal.
Meer infoKoppeling boekhouding
Werk efficiënt door de Suite MKB te koppelen aan uw boekhoudpakket. Synchroniseer relaties, facturen en de betalingen.
Meer infoInkooporder
Werk sneller en voorkom fouten met digitale inkooporders op basis van bestellingen.
Meer infoBestellen
Bestel zonder risico's ordergestuurd of op tijd voor de voorraad op basis van het besteladvies.
Meer infoVerkoopofferte
Wees uw klanten snel van dienst met heldere afspraken. Van prijsopgave tot complexe offerte.
Meer infoOok handig!
CSV import
Importeer gemakkelijk artikelbestanden met een Excel bestand. Bijvoorbeeld van uw leverancier of prijsupdates.
Meer infoTaken
Handig voor het registreren van todo's gekoppeld aan een klant, onderhoudscontract, offerte, order of factuur. Met medewerker, prio en vervaldatum.
Meer infoKluis
Gebruik de kluis voor het veilig en versleuteld bewaren van al je gebruikersnamen en wachtwoorden gekoppeld aan relatiebeheer.
Meer infoMailings
Verstuur snel en eenvoudig persoonlijke mailings en andere berichten naar uw relaties via de functie Mailings.
Meer infoWebshop
Verhoog uw omzet met online presentatie en verkoop van uw producten. Beheer eenvoudig de webshop en de afhandeling van orders.
Meer infoWebsite
Maak en onderhoud gemakkelijk uw website en krijg de beste zoekresultaten in Google met het Suite MKB CMS systeem.
Meer infoMedewerker licenties
Vul het aantal medewerkers in die met de Suite en/of App gaan werken, standaard wordt de Suite geleverd met 3 medewerker licenties.
Voor inhuur/zzp is niet perse een licentie nodig, alleen als ze bijvoorbeeld zelf hun uren boeken via de App.
Elke medewerker heeft een rechtengroep en daarmee is ingesteld welke informatie zichtbaar is en aangepast mag worden.
Veelgestelde vragen
De maandprijs van de Suite MKB is een optelsom van alle licenties. Naast dat u gebruik kunt maken van de software krijgt u:
- Recht op de laatste versie plus de installatie van de updates.
- Recht op ondersteuning bij storingen.
- Recht op korte instructie en begeleiding via telefoon of e-mail.
- Recht op gebruik van onze hulp-op-afstand software.
- Recht op gebruik van onze website met klantenservice, dienstenoverzicht en pinpointregistratie systeem.
Uiteraard helpen we u graag bij andere zaken zoals maatwerk wensen of het uitvoeren van bepaalde taken zoals het inlezen van artikelbestanden van leveranciers of het inrichten van zaken.
In veel gevallen zal in de opstartfase consultancy uren nodig zijn voor de conversie, inrichting en opstart. Daarna (1 á 2 maanden) volstaat al snel het maandbedrag.
Schroom echter niet om het ons te vragen, soms kunnen wij bepaalde dingen heel snel verwerken, dan is het voor u efficiënter om het te laten doen.
Wij kunnen uw Suite MKB systeem binnen één werkdag opleveren en inrichten zodat u kunt inloggen en starten met het aanmaken van medewerkers en verdere ingebruik name.
De opstartfase bestaat uit:
- Installatie: dit doen wij en is veelal in een dag afgerond.
- Conversie: dit is het overzetten van bestaande gegevens vanuit bijvoorbeeld Excel of SnelStart, afhankelijk van de hoeveelheid, het soort gegevens en de bron varieert dit van 2 tot 8 uur.
- Inrichting: we nemen alle modules met u door zodat we het helemaal naar wens kunnen instellen. Ook stellen we alle koppelingen in met externe partijen zoals SnelStart en 2BA.
- Huisstijl: wij maken alle documenten zoals offerte en factuur op volgens uw huisstijl.
- Voorbereiding: het 'kantoor' personeel gaat werken met het systeem en zorgt dat alle lopende orders en de planning erin staat.
- In gebruik name: alle medewerkers krijgen een login, uitleg en toegang tot de App.
- Nazorg: wij kijken mee of het systeem gebruikt wordt zoals bedoeld, we geven tips en helpen bij het optimaliseren van de processen. Ook helpen we bij selectie en rapportage vragen.
- Updates: wij proberen het aantal updates tot een minimum te beperken, denk aan 1 á 2 updates per jaar. Dit valt onder het onderhoudscontract. Informatie over de updates wordt geschreven in de release notes waarover u bericht krijgt per mail.
Heeft u daarna wensen of ideeën voor het systeem dan verwerken wij die graag. Soms is het maatwerk en soms is het een mooie toevoeging voor alle gebruikers, hierover informeren we u en nemen het mee in de ontwikkeling.
Wij investeren veel in het beschermen van uw gegevens door veel tijd te stoppen in het ontwikkelen en testen van onze software. Daarnaast werken we met de nieuwste hostingservers, besturingsystemen en monitoring software.
Onze servers zijn exclusief, dat betekent dat alleen Suite MKB gebruikers hier gebruik van mogen maken. Ook is onze softwarecode beschermt waardoor het minder gevoelig is voor hackers. Standaard wordt elke Suite voorzien van een https certificaat waardoor alle gegevens beveiligd worden uitgewisseld.
Belangrijk is dat wij geen wachtwoorden ongecodeerd opslaan. Ook gebruiken wij uw data niet voor andere doeleinden zoals benchmarking.
Binnen de nieuwe AVG heeft uw klant ook rechten. Nieuw is bijvoorbeeld het recht om vergeten te worden. Dit recht is bijvoorbeeld ingebouwd, u kunt een klant verwijderen. Het recht op inzage hebben we helemaal geregeld via het Klantenportaal, daar kan de klant alles zien wat van hem geregistreerd wordt.
Als gebruiker van de Suite MKB kunt u een verwerkersovereenkomst afsluiten met Become-IT. Hierin staan onder andere afspraken over welke beveiligingsmaatregelingen zijn getroffen en wat te doen bij een datalek.
Als u al een website heeft kunt u 2 dingen doen:
- Uw huidige website laten overzetten naar het Suite MKB cms systeem en het Klantenportaal daarmee integreren.
- Een aparte domeinnaam registreren (bijvoorbeeld www.mijnbuytengewoon.nl) waarop het Klantenportaal werkt.
Optie 1 is op zich het mooiste, dan heeft u alles onder uw eigen domeinnaam en kunt u alles nog beter combineren. Optie 2 is praktischer als u de website in onderhoud heeft bij een web/marketing bureau.
Voor de klant maakt het niet veel uit, als ze een offerte krijgen per mail dan staat daarin een link naar het Klantenportaal. Ook geeft het Klantenportaal herkenning omdat u hier een eigen foto en logo op kunt plaatsen.
Ja dat kan. Een zzp'er kunt u een login geven voor de App zodat deze bijvoorbeeld zijn gewerkte uren kan registreren op uw werkbon.
Om kosten te besparen zou u ook een algemene 'zzp' login kunnen aanmaken die gebruikt wordt door meerdere zzp'ers die voor uw werken. Dat is vooral handig als u veel wisselende zzp'ers heeft. Bij vaste zzp'ers is het handiger om een eigen login te gebruiken. Dit omdat je dan hier ook uren rapportage op kunt doen en je later beter weet wie/wat gedaan heeft.
In het systeem kunt u rechtengroepen maken en die koppelen aan de zzp'ers. Zo kunt u exact instellen wat ze wel/niet mogen in de App.
Het abonnement wordt per kwartaal gefactureerd, u kunt opzeggen voor de vervaldatum. Dus voordat de volgende factuur is verstuurd.
Zo werkt het!
De backend van de Suite MKB is de kern van het systeem. Deze backend werkt via een browser, u kunt dus op elk moment met elk apparaat vanaf elke locatie werken in de online backend van de Suite.
Bijzonder aan de Suite MKB is dat het wordt geïnstalleerd onder uw eigen domeinnaam, hierdoor kan bedrijfssoftware worden gecombineerd met het Klantenportaal, de website en webshop. Oftewel alles onder uw eigen domeinnaam, en dat is uniek!
(klik op de afbeelding om deze groter te maken)
Plannen, offreren en factureren
Bespaar tijd met onze makkelijke en overzichtelijke software voor hoveniers. De versie van de Suite MKB is de kern van het software systeem. Wij werken via een browser, u kunt hiermee op elk moment vanaf elke locatie op elk apparaat werken in de online versie van de Suite. Door gebruik te maken van de App is deze ook op uw telefoon erg handig te gebruiken. Wij kunnen u een totaaloplossing bieden voor calculatie, planning en uitvoering van tuinaanleg en tuinonderhoud.
Speciaal voor Hoveniers


Maak calculaties zoals 'Gazon per m2' met daarin de benodigde grond, mest, graszode en arbeid per m2. De optelsom de kostprijs + marge wordt de verkoopprijs.


Zakelijke App met CRM informatie en ERP bedrijfsprocessen voor uw medewerkers op mobiel beschikbaar.

Afspraken over maaien, snoeien, voorjaars/najaarsbeurten etc kunnen worden gemaakt op een onderhoudscontract. Dit zorgt voor periodieke facturatie en/of inplannen in de planning.

Zij gingen u voor

















