Projecten

Projecten

Het project wordt gebruikt om informatie te groeperen en te benaderen, hiermee heeft u op elk moment inzicht in de tussenstand van uw projecten.

De gegevens die u kunt koppelen aan een project zijn:
- Offertes
- Orders
- Transportorders
- Facturen 
- Inkooporders
- Inkoopfacturen
- Activiteiten
- Abonnementen

Van de activiteiten kunt u per uurcode diverse overzichten maken. We registreren per uurcode de geplande uren, de kostprijs, de geboekte uren en verkoopprijs. Op basis hiervan kan onder andere de verwachte en gerealiseerde marge worden berekend.

De niet verwerkte orders geven een beeld van de te verwachten kosten en opbrengsten. De facturen complementeren deze cijfers met gerealiseerde kosten en opbrengsten. Door alle cijfers op te tellen heeft u altijd direct inzicht in hoe projecten verlopen.

In combinatie met de boekhoud koppeling kunnen projecten als kostenplaats naar de boekhouding worden gezet zodat de inkoopfacturen van een bepaald project gekoppeld en opgehaald kunnnen worden.

U maakt een project aan met een nummer, omschrijving, relatie, categorie en status. Door middel van de status kunt u diverse lijsten printen en inzicht houden in uw lopende projecten.

Leg alle afspraken vast in een project en beheer calculatie, planning en facturatie. Samen vormt het één dossier met actueel inzicht.