Teleservice

Voor bedrijven die teleservice diensten verlenen hebben wij een brancheoplossing ontwikkeld. De basis hiervan bestaat uit gespreksregistratie en facturatie.

Met gesprekken kunt u een melding maken en verwerken van alle binnenkomende telefoongesprekken. In combinatie met Keylink wordt elk binnenkomend telefoongesprek automatisch geregistreerd als gesprek.

Op het gesprekscherm registreert u alle gegevens over het telefoongesprek.

Gesprekken worden maandelijks gefactureerd op basis van tarieven die zijn vastgelegd in het abonnement van de klant. Hier kunt u zowel een vast bedrag per maand als de variabele tarieven per gesprek in vastleggen.

Teleservice


Bekijk ervaringen Aanvragen
Registratie van gesprekken voor dienstverleners van telefoonbeantwoording. Alle gesprekken worden gerapporteerd en gefactureerd.

Toegepast bij

Combitel registreert, rapporteert en factureert teleservice diensten met Suite MKB bedrijfssoftware gekoppeld aan Exact online.
Combitel Teleservice
Combitel Teleservice
Software voor Teleservice met Gesprekken registratie, App en Klantenportaal.
NICE teleservice
NICE teleservice