

NICE teleservice
Software voor Teleservice
Sinds 2011 is NICE Teleservice klant bij Become-IT. Met de gesprekken module in Suite MKB wordt elk gesprek geregistreerd en gerapporteerd. Aan het einde van de maand krijgen alle klanten de factuur met de gemaakt gesprekskosten.
In de loop van de tijd is de software verder ontwikkeld. In 2017 heeft Willem een gesprekken app ontwikkeld. Waar vroeger voor elke gesprek een mailtje werd gestuurd zijn nu alle gesprekken direct op te zoeken in de app. De klanten van Nice-Teleservice hebben met de App 1 centrale plek waar ze alle gesprekken kunnen lezen en terugzoeken. Tegelijk geeft de App de mogelijkheid om gesprekken te markeren om ze later op te volgen.
De website is een belangrijk communicatiekanaal. Deze heeft nu een moderne uitstraling, waarbij uitgebreid aandacht is voor de zoekmachineoptimalisatie (SEO). De SEO is door Melissa onder handen genomen. Met Analytics en Adwords kan het bezoekersverkeer op de site geannalyseerd worden.
Over de klant
NICE teleservice biedt een gevarieerd Teleservice dienstenpakket aan met 'op maat gesneden' concepten. Zij bekijken met iedere relatie afzonderlijk welke invulling van diensten het beste aansluit bij de bedrijfsactiviteiten.
Met een klantenbestand van ca. 100 bedrijven heeft NICE teleservice uitgebreide ervaring met een grote verscheidenheid aan bedrijven in de diverse branches. Het vaste team van 6 medewerksters kent alle ins en outs van elke klant en staat de klanten te woord, alsof zij een medewerker van het bedrijf zijn.

Kunnen we iets voor u betekenen?
Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.
Vul uw gegevens in en één van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van een gesprek!
Professioneel
Persoonlijk
Flexibel
Altijd online
Verstuur een bericht
Deze oplossing is gerealiseerd door


