Hoveniers

Bij een hoveniersbedrijf is de planning het centrale deel in het bedrijfsproces. Hoe stuur je alle voormannen en medewerkers aan en hou je overzicht over alle aanleg projecten en het onderhoud. Hoe zorg je dat de uren snel en foutloos verwerkt worden? Op die vraagstukken is onze 'groene' bedrijfssoftware Suite MKB de oplossing van relatiebeheer tot boekhouding.

Papierloze automatisering

Het pakket is zeer geschikt voor bedrijven met een duidelijke visie op een digitaal en papierloos bedrijfsproces, zodat planning en communicatie optimaal verloopt. Werk 100% papierloos en zorg voor een efficiënte communicatie met uw klanten via uw eigen Klantenportaal
 
Voordeel ontlasting van administratie:
-Plan aanleg en onderhoud effectiever
-Schrijf uren en kosten overal online
-Informeer klanten via uniek Klantenportaal
-Krijg facturen sneller betaald
-Krijg meer marge op projecten

App online registratie uren

Met de Suite MKB App heeft u op kantoor of onderweg uw klanten en orders bij de hand. Alle medewerkers krijgen een persoonlijke login waarmee ze hun eigen planning kunnen zien en de uren en gebruikte artikelen kunnen boeken. Daarnaast hebben ze altijd inzicht in tekeningen, werkinstructie en bijlages bij de werkbon via de App
 
Voordeel administratie en medewerker:
-Direct uren registreren en materialen boeken op de order via de App
-Geen dubbel werk en kans op fouten
-Informeer klanten via uniek Klantenportaal
-Planning kan gedurende de dag nog aangepast worden
-Minder administratie en meer inzicht voor verkoop, planning en management

De belangrijke functies binnen ons Suite MKB systeem voor de hoveniersbedrijven

Software
Relatiebeheer
Become-IT
14,– mnd
Klantenportaal
14.00

Software » Bedrijfssoftware » Relatiebeheer
Verbeter de service en relatie met klanten en bespaar tijd en geld door de papierloze communicatie en online betaalmogelijkheden.
2430 keer bekeken
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Communicatie
Software
Administratie
Become-IT
7,– mnd
Abonnement
7.00

Software » Bedrijfssoftware » Administratie
Realiseer terugkerende opbrengsten en omzetgroei met periodieke facturatie en overzicht over uw abonnementen en servicecontracten.
2488 keer bekeken
Dienstverlening
Administratie
Software
Verkoop
Become-IT
14,– mnd
Verkooporder
14.00

Software » Bedrijfssoftware » Verkoop
Bevestig verkopen makkelijk. Plan eenvoudig inkoop, voorraad en uitvoering. Werk onderweg via de App.
3103 keer bekeken
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Planning
Software
Administratie
Become-IT
14,– mnd
App
14.00

Software » Bedrijfssoftware » Administratie
Zakelijke App met CRM informatie en ERP bedrijfsprocessen voor uw medewerkers mobiel beschikbaar.
2224 keer bekeken
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Planning
Software
Verkoop
Become-IT
14,– mnd
Verkoopfactuur
14.00

Software » Bedrijfssoftware » Verkoop
Met de module Verkoopfactuur maakt u eenvoudig losse facturen of factureert u automatisch via sessies.
3117 keer bekeken
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Administratie
Software
Administratie
Become-IT
7,– mnd
Koppeling boekhouding
7.00

Software » Bedrijfssoftware » Administratie
Synchroniseer uw klanten, leveranciers, facturen en betaalstatus met Snelstart, Exact Online, Unit4, Visma of Twinfield.
2475 keer bekeken
Dienstverlening, Handel, Logistiek
Koppeling

Suite MKB bedrijfssoftware

Become-IT ontwikkeld implementeert bedrijfssoftware onder de naam Suite MKB. Centraal in die software is de planning waar klantwensen en realisatie samen komen. Onze software is geschikt voor bedrijven in de branches Dienstverlening, Handel en Logistiek. Per bedrijfstak hebben we combinaties van modules die samen het pakket vormen. 

Uw voordelen en mogelijkheden:
- Integratie met website, webshop en/of intranet
- Eén pakket voor CRM, ERP en HRM
- Alle IT disciplines bij één leverancier
- Leverancier met 18 jaar kennis, ervaring en heldere visie
- Vrije modulekeuze uit 70+ modules
- Maatwerk implementatie
- Planning, Communicatie en App integraal onder uw eigen domeinnaam

Wij werken met
SnelStart
SnelStart
Trifact365
Trifact365
IDEAL
IDEAL
Integreer online betalen via iDEAL in uw webshop en klantenportaal.
Office365
Office365
Cloud werkplek
Cloud werkplek
Wat een efficiënt systeem, met geweldige telefonische ondersteuning!
Nico Visser
Steengoed!

Wat kan ik ermee? 

  • Eén relatiebeheer voor al uw contacten en adressen;
  • Voorstel en/of offertes maken voor de aanleg van tuinen en online akkoord geven door uw klant;
  • Eenvoudig calculeren met samengestelde artikelen;
  • Automatisch factureren en inplannen van tuinonderhoud via onderhoudsabonnementen;
  • Overzichtelijke weekplanning met handige inplanfuncties;
  • Doorlopende capaciteitsplanning voor snel inzicht in beschikbaarheid personeel;
  • Registreren van uren en gebruikte artikelen via de App;
  • Inzicht in tekeningen, werkinstructie en bijlages bij de werkbon via de App;
  • Facturatie van aanleg (in termijnen), onderhoud en losse werkbonnen;
  • Klanten informeren over hun onderhoudscontracten, offertes, orders en facturen via het vernieuwde Klantenportaal;
  • Snel uw geld binnen omdat de factuur via iDeal of Mollie betaald kan worden;
  • Geen dubbel werk door boekhoudkoppeling met SnelStart, Exact, Unit4, Visma of Twinfield.

 

Echt 'GROEN' door papierloze automatisering

  • Plan aanleg en onderhoud effectiever;
  • Schrijf uren en kosten overal online;
  • Informeer klanten via uniek Klantenportaal;
  • Krijg facturen sneller betaald;
  • Krijg meer marge op projecten.

Artikelen

 

Portfolio

Hoveniersbedrijf Steengoed!
Dienstverlening
Kapaan Tuinaanleg en Tuinonderhoud
Dienstverlening
Hovenier GildenGroen
Dienstverlening
BUYTENGEWOON hovenier
Dienstverlening