Boesheide Hoveniers

Optimaal klantcontact met klantenportaal

Bij een hoveniersbedrijf is de planning het centrale deel in het bedrijfsproces. Hoe stuur je alle voormannen en medewerkers aan en hou je overzicht over alle aanleg projecten en het onderhoud. Hoe zorg je dat de uren snel en foutloos verwerkt worden? Op die vraagstukken is de bedrijfssoftware van Become-IT de oplossing van relatiebeheer tot planning en facturatie.

Boesheide Hoveniers is gaan werken met de hovenierssoftware van Become-IT door de combinatie offreren en factureren in één pakket. Zowel voor aangenomen werk als regiewerk kan alles in dezelfde software worden verwerkt. Ze werken nu met pakweg 20 man en kunnen met de software veel processen optimaliseren. Groot voordeel is dat alles in het klantenportaal kan worden gezet. Dat is een omgeving die gedeeld wordt met de klant, zodat deze alle informatie, facturen en afspraken kan inzien. De offerte wordt digitaal ondertekend en kan daarna worden ingepland naar een project en werkbon.

Op de werkbon kan je uren en materialen boeken, en medewerkers vullen via de smartphone hun uren in. De voormannen gaan binnenkort met een tablet werken. Ook nacalculeren is een stuk makkelijker op deze manier. Ik krijg bijvoorbeeld inzichtelijk hoeveel uren ik nog over heb.

Opdrachtgever

Boesheide Hoveniers
Soms houdt een klus in uw tuin meer in dan u aanvankelijk vermoedde. Dan is het een geruststellende gedachte dat u zo’n klus bij Boesheide Hoveniers kunt neerleggen. Voor elke tuinklus, groot of klein, hebben ze bij Boesheide een passende oplossing.
De regie houden over inkoop, verkoop en facturatie
Joost van Werven

Kunnen we iets voor u betekenen?

Heeft u na het lezen van dit verhaal of andere informatie op onze website interesse in een gesprek? Neem dan contact op voor een kennismaking en bespreking van uw wensen. Wij helpen u graag!